پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی
سرخط خبرها

حیوان و رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۲۱۳۱۴۱
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
حیوان و رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟ + جزئیات
در سال ۱۴۰۳ شمسی و ۲۰۲۴ میلادی رنگی ملایم و صمیمانه که بیانگر مهربانی، شفقت و ارتباط انتخاب شده. حیوان این سال هم نماد ویرانگری و نیز آب و آبادانی بوده‌ است.

به گزارش شهرآرانیوز، انتخاب نام حیوان برای سال‌ها مبنای خاصی ندارد و بیشتر جنبه خرافی و سرگرمی دارد. گاه‌شماری جانوری یا گاه‌شماری دوازده جانوری یک نوع گاه‌شماری است که بعد از دوران مغول در ایران متداول شد و تا اوایل قرن حاضر خورشیدی نیز، متداول بوده‌ است. این گاه‌شماری به جهات بسیار، شبیه به گاه‌شماری چینی-اویغوری به نظر می‌آید. اسامی حیوانات سال‌ها عبارتند از ۱-موش ۲-گاو نر ۳-پلنگ ۴-خرگوش ۵-نهنگ یا اژد‌ها ۶-مار ۷-اسب ۸-گوسفند ۹-میمون ۱۰-مرغ ۱۱-سگ ۱۲- خوک

سال ۱۴۰۳ سال چه حیوانی است؟

حیوان سال جدید ۱۴۰۳ اژد‌ها است یا موجودی افسانه‌ای که شباهت بسیاری با اژد‌ها دارد.

اژد‌ها جانوری است که در کهن‌ترین سنن نماد ویرانگری و نیز آب و آبادانی بوده‌ است. روزگاری دراز اساطیرشناسان می‌پنداشتند که اژد‌ها نماد شر و انگیزه پیشرفت بشر است و سرگذشت بشر سراسر کوششی است برای رهایی از قدرت درهم شکننده اژدها.

رنگ سال ۲۰۲۴ میلادی و ۱۴۰۳ شمسی

شرکت پنتون، رنگ زمستان سال ۲۰۲۴ را رنگ زردآلوی له شده (APRICOT CRUSH) انتخاب کرده که تناژ‌هایی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی دارد و بسیار شبیه به رنگ هلویی است؛ اما رنگ کلی انتخاب شده برای سال ۲۰۲۴، رنگ هلویی یا Peach Fuzz با شماره «Pantone ۱۳-۱۰۲۳» خواهد بود. از هاله روشن و ظریفی که بین رنگ صورتی و نارنجی قرار می‌گیرد، به‌عنوان یکی از دلایل انتخاب رنگ هلویی به مناسبت ۲۵امین  سالگرد شرکت پنتون، نام برده‌اند.

لوری پرسمن (Laurie Pressman)، معاون موسسه رنگ پنتون، می‌گوید: «این رنگ نشان می‌دهد که ما می‌خواهیم به کسانی که دوستشان داریم، نزدیک‌تر باشیم. همزمان لذت هماهنگ بودن با خودمان را هم داشته باشیم و از بودن در این لحظه‌ها، آرامش بگیریم».

رنگ ملایم و صمیمانه هلویی، بیانگر مهربانی، شفقت و ارتباط بوده و به خاطر آرزوی داشتن آینده‌ای صلح‌آمیز و ایجاد آرامشی عمیق در روابط بین افراد معرفی شده است. استفاده از این رنگ، برای تغییر حا‌ل‌وهوای خانه یا حتی استایل روزانه و لباس‌ها مناسب هستند. با انتخاب یک پیراهن، کیف یا حتی اکسسوری‌هایی مانند ساعت سیکو اصل با بند‌های رزگلد که هماهنگ با رنگ هلویی باشند، استایلی جوان‌پسند و شیک برای امسال بسازید.

رنگ هلویی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->